Tuesday, October 6, 2009

Selesai sudah segalanya...

Akhirnya siap assignment Dr. Wong. Penat aku pon turut ilang bersama ngan assignment. Skrg ni just fokus nak hadapi exam aje. Tapi betul ke aku nak exam nie?..cam tak caye lak...huhuhu... Walaupon ada lagi 2 tugasan, tapi semuanya dah siap. Alhamdullillah...

Tapi cam tak caye aje yang aku ni dah satu semester kat sini. 19hb Okt sampai 23hb Okt adalah tarikh keramat tuk aku sbb masa tu Exam Week Starts!.. Dah la aku baca pon idok. Asik layan cd aje pastu kaco si Eza dalam erti kata len ajak minah tu jenjalan la pastu g bilik dia la. Tapi cam tak sangka gak sbb hampir 4 bln aku kat cni. Memacam aku belajar kat cni. Pengalaman mmg tak leh di cari. Nak cari pengalaman, kene la involvekan diri tu..hehehe...

InsyaAllah Rabu depan, klas aku nak wat Lunch kat Kalumpang. Ari tu aku survey arge tuk dinner n quite murah gak la sbb just bawak diri aje. Aku arap arge lunch pon sama gak.

Aku ngan Eza dah berpuasa 2 hari termasuk la ari ni tapi si Lini dah pose 6 hari...tak lama lagi minah tu raya la...Aku nak abiskan gak pose ganti aku nie. Nnt kalo di tangguh, tak tau bile nak ganti. Sebenarnya aku tak tau nak tulis apa sbb skrg ni aku tgh memalaskan diri tuk bersiap beli makan tuk berbuka. Tu yang aku merapu nie...

K la sampai kat cni aje coretan aku..Kalo ada la benda nak aku tulis, aku akan catat di sini...

Adios..bersambung..

No comments:

Post a Comment