Friday, September 17, 2010

Finally i got posting...

Alhamdullillah....

Tiada kata selain ucapan syukur pada Yang Maha Esa sbb memakbulkan doa aku tuk posting.

Ye ar setelah 4 bulan aku menggangur (walaupon keje di Klinik Mata, Shah Alam), aku nak gak teruskan perjuangan aku di dalam bidang pendidikan.

Aku arap student yang aku ajar nnt still the best like SMK Lenga. Itulah pengalaman yang tak dapat aku gambarkan melalui kata-kata.

Ari Isnin (21hb September) adalah ari terakhir aku bekerja di Klinik Mata. Berdebar gak tuk bagitau pada kak Maria dan Doc Salleh.

Aku kene berenti secepat mungkin sbb nak handle documentasi mengenai posting nnt.

23hb September, InsyaAllah aku akan dapat tau di mana tempat aku mengajar nnt. 27hb plak ada taklimat di SMK Simpang Renggam. Masa itulah aku akan berjumpa dengan rakan2 Johor.

Sesungguhnya aku bersyukur sangat2 sbb aku tak dihantar ke Sabah dan Sarawak seperti rakan2ku yang lain.

Cian kat Kak Lela yang kene hantar kat Sarawak. Aku just doakan akak selamat dan berbahagia di sana...

To my former student, thanks 4 ur cooperation for 3 months. For my fren, thanks 4 ur pray. Not to forget, my family who always support me....

Berkobar2 azam aku tuk ajar new student at new skol nie...
..

...

....

.....

......

.......

........

..........


WISH ME LUCK!......




No comments:

Post a Comment