Wednesday, December 2, 2009

Assignment oh Assignment...........

Semlm aku ngan kecik g library wat assignment...cam tak caye lak g sana...hehehe... Tapi biasa lah aku cari line internet. Kat library, line laju n senang aku nak wat keje. Kalo aku dok kat rumah, alamatnye tak siap ah keje aku. Ye ah jap ok jap tak ok. Assignmnet menimbun tapi tak tau nak wat camne. Sib baik keje berkumpulan, at least leh tny kawan seangkatan...

Pra proposal tuk klas Kreatif dah nak anto ari nie tapi aku takut. Ye ah takut salah aje apa yang aku buat tu. Aku just pakai buat aje tapi seorg cikgu mana leh pakai buat. Tunggu aje la puan komen nnt. Ada yang salah, aku ubah la apa yang patut. Jap lagi ada discussion ngan lini kat rumah dia pasal assignment encik ipin. Dah la kene anto sebelum 18hb Dec nie. Assignment len pon menyusul gak. Aku pasti leh siapkan ar...berusaha berusaha..

Sebenarnye aku tak isu sangat nak tulis sbb minggu ni keje aku just buat assignment. Akan tetapi ari sabtu ni adalah ari berjalan sedunia tuk aku...hahaha...Aku nak g kenduri Yati kat Lenggong ngan dak klas aku pastu g Lost of Tambun kat Ipoh ngan si apan n ataw. Seronoknye berjalan menghabiskan duit.

K la sampai kat cni aje aku yang leh tulis. Nnt bersambung lagi...adios

No comments:

Post a Comment