Sunday, December 6, 2009

Lost World of Tambun...

Dari kenduri terus ke Tambun..











Sama tak?..





Sesi posing sakan...


Sesi mentekedarah...hehehe


Best nye dapat g Lost World Of Tambun. Walaupon tempat dia kecik aje tapi pengalaman bersama ngan kawan2 aku mmg tak leh lupa ah. Dari Kuala Kangsar ke Ipoh amik masa sejam aje. Si ataw ngan apan dah tunggu kat sana. Aku ngan geng sekereta pon terus g selepas kenduri Yati. Lebih kurang dalam kul 3.30 ptg aku sampai kat sana. Tiket just RM19.00 per adult sbb aku ada baucer yang leh redeem tiket tu. Kalo tak arge tiket tu RM30.00. At least leh ar jimat cket as a student nie. Kata staff kat situ, kitaorg kene kuar dalam kul 5.45 ptg sbb kul 6.00 ptg park dah tutup. So, dengan masa yang cket kitaorg gunakan sepenuhnya lah...

Tak yah baca banyak2, tataplah gambo yang best2 nie...

Nnt aku bersambung lagi andai ada cite menarik..

Adios..

No comments:

Post a Comment