Saturday, June 19, 2010

New Story...

4 Bijak...

1 Bestari / 1 Pintar

2 Bestari / 2 Pintar / 2 Bijak

Dah lama rasanye aku tak update blog aku.... Start dari aku ngajar kat SMK Lenga, Muar pada 1hb Mac 2010 sampai la abis aku ngajar pada 27hb Mei 2010. Banyak benda aku nak tulis kat cni tapi masa tak mengizinkan aku plus line kat Lenga tu..nauzubillah mmg slow ya amat la... Abis praktikal pon tak tulis sbb aku bz ngan hal len. Sekarang ni aku dah keje kat Klinik Rawatan Mata kat Shah Alam. Jadik Dokter Mata la plak aku ni ye... Nama pon cikgu, kene la jadi serba boleh..hehehehe..

Kawan2 aku terkejut gak bile aku cakap aku keje kat Klinik Mata. Ye la aku ni tak mo ngajar lagi ke...Tapi tuk sementara menanti posting yang entah bile government nak bagi. Arap2 jangan la anto aku kat sabah n sarawak walaupon ada ati gak nak g sana..hikhikhik... Kalo leh anto aje la kat Johor. Lagi bagus kalo anto kat depan rumah aku. Tak yah aku nak pk pasal kete la, rumah la...tapi permintaan ni agak melampau gak kan....Nak wat camne pe2 hal aku nak gak balik ke rumah tercinta.

Minggu depan (21hb sampai 25hb Jun) aku kene outstation kat Perak. Seminggu tu beb. Sian kawan2 aku si wati ngan siti. Ye ar mereka berdua tak dapat berjumpe kawan serumah tuk seminggu nie...

Apa lagi ek aku nak tulis walaupon banyak benda lagi aku nak tulis.. Apa benda aku taip ni daaaaaa....Whateverpon aku sentiasa ingat sesapa yang ingat kat aku. Tuk anak2 didikku di SMK Lenga, thanks 4 da present n cooperation. Pengalaman mereka diaorg amat berharga dan tak dapat dibeli kat mana2 la...cam iklan mastercard la plak....

Kepada kawan2 DPLI, roger2 la andai tau pasal posting ek..... Sekian sahaja dari aku a.k.a Cikgu Noor yang sentiasa tersenyum....

No comments:

Post a Comment