Thursday, July 21, 2011

BlogKu berwajah baru....

Assalammualaikum semua.................

aku sihat sentiasa walaupun korg tak tny....

sbb aku pasti korg nak gak tau apa perkembangan aku cam Cik Mah n Ckin Kedah...

amacam wajah blog ku?..

comey tak?...

aku buat apa yang patut je tapi ada gak yang tak best sbb bahagian atas tu tak menjadi..

tak tau la nape tak menjadi..

nampak gaya kene adjust lagi nie....hehehe..

ptg tadi aku balik lmbt...kul 6.10 sampai rumah...

wat apa?...

biasalah tgk anak2 bomba wat kawad formasi....

sib baik ok..kalo tak ok, mmg kene ah.....

mak still lum balik....

adik2 plak tgh masak kat dapur....

bawal sweet sour...ngan kangkung goreng belacan...

aku?...jadi tukang pantau n tukang rasa la.....

tu je kot...nnt panjang2, tak de sapa nak baca...

adios...........

wassalam

p/s: sok aku kene balik lambat....huk huk huk.....

No comments:

Post a Comment