Sunday, July 17, 2011

Savannah Hills, Ulu Tiram

 Tengah berlakon....hehehe


Savannah Hill....


with Kak Jale n Wani (SMK Mount Austin)


with anak kak jale.....azifah


wajah gembira....kihkih


with Hidayah (SMK Mount Austin)





Savannah Hill???...
Mesti tak penah dengar kan...
sebenarnya aku pon tak penah dgr n tak penah g...

16/7 sampai 17/7 2011...
aku g sana ngan Kak Jale...
tuk apa ek?...
....
......
........
..............

Kem Kecemerlangan Prinsip Akaun..
Keje aku just wat sijil je..
kira membantu kak Jale la..
tapi sijil dah pon buat, just tambah apa yg patut je....

tuk 2 hari 1 mlm, keje aku just...
makan, tido, jalan...
makan, tido n jalan...
hahahahaha.....

tapi tmpt ni mmg best ar...
kalo wat kem lagi kat cni, pasti aku datang...

tu aje cite aku...
adios....

p/s : 29/7 sampai 30/7 2011, aku ada camping kat sekolah plak...tak tau la camne nak buat.... :-(

2 comments:

  1. babe..ko nmpk semakin kurus...apa rahsia ni??bagi la tahu babe..

    ReplyDelete
  2. nak tau rahsianya???...

    amik gambo dari sudut tepi...pastu jauh2..pasti nampak kurus....hahahaha

    ReplyDelete