Sunday, July 10, 2011

New Skol...new student and new ME!!!


Bersama anak2 4SN2 yang ceria!!!!!!!



Anak2 perempuan yang sentiasa manja...



Anak2 lelaki yang degil sentiasa....


Walaupun da 7 bln aku ngajar di thn 2011, aku rasa aku masih lagi baru..
banyak lagi benda nak aku belajar...

perangai dak2 yang semakin macam2...
ari demi ari, aku memahami mereka ......

keje?...macam biasa la...
sentiasa banyak...
tapi ngan enjoynye aku hadapi segala dugaan...

masalah hati?...
setakat ni...alhamdullillah tak de lagi..
nak tau nape??..
anak2 aku ni yang menjadi penghibur di kala sedey...
masuk kelas, hepi je walaupon ada yg degil ketegak....

impian??...
alhamdullillah semakin menuju sasaran...

aku just berdoa agar
dipermudahkan segala urusan...
sihat tubuh badan....
sentiasa ceria
aminnnnnnnnnnnn...........


P/S: Hidup ini sangat indah...kita hanya mencarinya tanpa kenal erti jemu....

No comments:

Post a Comment