Tuesday, September 6, 2011

Erm......

Huk huk huk....

alamak berabuk la plak blog ku ini....

da lama aku tak update...

mgkn tak de cite nak di kongsi walaupon bnyk benda nak aku kongsikan...

pe la yang aku cakapkan nie ek..

tapi sesungguhnye mmg bnyk benda nak aku taipkan kat cni..

nak aku luahkan..

TETAPI...

jari jemari ku tak mampu tuk titipkan segalanye...

satu persatu benda datang ke dalam pikiran ku ini..

walaupon pada dasar aku nampak hepi, tetapi di sudut ati...

tak siapa yang tahu..

macam2 telah aku harungi...

tapi aku bersyukur..

SEBAB..

Allah mengurniakan KELUARGA yang sempurna tuk aku..

walaupon kami bersederhana..

keluarga aku sentiasa ada di sisi aku..

selain tu, pekerjaan sebagai seorang GURU...

aku bersyukur sangat2 sbb diberikan pekerjaan yang sungguh mulia...

kerana...

aku dapat lupakan masalah aku sebentar setelah melihat wajah anak didik tercinta..

SAHABAT yang sentiasa menyokong keputusan aku..

thanks to SITI ROHAIZAH, NOR AZLIZAWATI, NOR KIN

saya sayangkan kamu..

kawan2 di SMK Puteri Wangsa..

Kak ROZLINA, kak ALIZA, IJA, FIDAH, dik ROFIAH..

sentiasa mendengar masalah aku...

sesungguhnye aku akan tabah menghadapi segala onak duri yang mendatang...

Ya ALLAH, aku bersyukur kerana Kau sentiasa di sisi aku..

memberikan kesihatan yang sempurna..

kehidupan yang sempurna..

sahabat dan kawan yang sempurna...

pekerjaan yang mulia...

anak2 didik yang tersayang...

Sesungguhnye aku tahu, setiap apa yang berlaku pasti ada hikmahnya...

aminnnnnnnnnn.....

p/s: aku titipkan kasih n sayang aku tuk orang aku sayangi walau di mana dia berada. Kami berkongsi udara yang sama, lantai yang sama di bawah lindungan Allah yang Maha Kuasa...

No comments:

Post a Comment