Wednesday, November 4, 2009

New Semester Begin...

Bermulalah semester kedua aku di UPSI. Minggu pertama, tak de klas tapi aku datang aje sbb takut lecturer masuk dan bagi assignment. Klas Pemikiran Kritis dan Kreatif dah ada assignment n kene anto minggu ke 5 dan 9. Aku tak tau la leh buat ke tak. Riso menyelubungi diri nie.. Tapi tak pe jika semester lepas aku dah lalui ngan bestnya, tak kan semester ni tak leh..tul tak?..

Sib baik lecturer cakap ari kamis tak de klas. So, aku ngan lini n yati turun shah alam. Si Lini nak survey suar.. Tapi dia tak berkenan lak. So, kami pusing2 aje la kat Giant Shah Alam tu. Si yati beli baju cotton sebanyak 4 helai..mmg dasat minah tu sbb dia cakap dah lama tak turun KL. Walaupon shah alam bkn KL tapi dia mmg suka gila ah sbb dapat shopping. Si Lini lak beli blouse ngan arge RM35.oo setelah aktvt tawar menawar. Aku lupe lak nak amik gambo baju yg Lini n Yati beli. Kalo tak, leh gak bubuh kat cni..hehehe.. Aku lupe nak bagitau kat si Apan ngan Ataw yg aku nak turun shah alam. Col nye col, depa tak angkat. Lini la nak balik kul 5 sbb takut jem tuk g Klang. Tau aje la Klang kan sentiasa jem aje. Akhirnye kul 4, si Ataw mesej aku n aku bagitau yg aku kat shah alam. Minah tu kene OT lak. Si Apan pon sama gak..depa balik lambat.

Nak tau camne aku g amik kunci rumah kat ataw?..jeng jeng jeng....tak leh bagitau...hehehe..Kul 6.10 ptg aku sampai kat rumah diaorg. Si ataw sempat gak order kat aku yg dia nak makan ayam masak lemak cili api. Nak tak nak, aku pon masak tuk diaorg pastu aku goreng sayur kobis. Sambil2 masak tu, aku layan gak la emel aku yang berlambak nie. Kul 8 baru si ataw balik n apan lak balik dalam kul 8 lebey....

Skrg jam dah menunjukkan pukul 11.59 malam, si ataw ngan apan dah tido. Aku lak masih tak tido sbb tak ngantuk n aku tgh upload gambo tuk letak dalam frenster aku nie. Asik problem aje frenster ni la..

K la sampai kat cni aje coretan aku. Nnt ada lagi benda nak aku coretkan, aku coret la..

Adios n bersambung

No comments:

Post a Comment