Thursday, November 12, 2009

New semester new assignment!..

Dah 2 minggu aku kat Tanjung Malim tuk memulakan pengajian aku. Semester kedua dah pon bermula. Maka, assignment pon ada dan bertambah. Aku dah tak tau nak buat yang mana satu nie. Banyak sangat assignment nye.. Tapi tak pe, akan aku teruskan kehidupan tuk wat assignment n hasilkan yang terbaik..berusaha berusah..GAMBATE..

Ni assignment aku n due date yang nak kene anto..huhuhu

PPP 5013 - Pemikiran Kritis & Kreatif
  • pra proposal anto minggu ke 5
  • Proposal anto minggu ke 7
  • Report anto minggu ke 9
KPD 5033 - Kepelbagaian Pelajar
  • Tugasan 1 anto minggu ke 7
  • Tugasan 2 anto minggu ke 8
  • Tugasan 3 anto minggu ke 14
KPF 5023 - Pengurusan Kurikulum dalam bilik darjah
  • Pembentangan individu
  • Tugasan kumpulan 4 -5 org
KPD 5046 - Kaedah Pengajaran
  • Micro teaching 5 org
Nie aje la assignment aku tuk semester ni...Pe2 hal assignment kene buat gak!....

K la nnt aku sambung lagi blog aku..sekian n adios..

Bersambung

No comments:

Post a Comment