Friday, August 5, 2011

Apa ye?

Assalammualaikum....

Banyak tul perkara yang berlaku dalam minggu nie...

Satu satu datang bertimpa..

Kadang2 tak leh nak hadapi tapi aku kuatkan semangat...

Lawan gak dugaan yang terjadi nie..

Sib baik ada gak yang aku leh lawan seperti:.....

Key In markah kat SAPS...alhamdullilah selama 3 hari berturut-turut aku bangun 3 pagi..

akhirnya siap gak..

sorg2 aku dok kat ruang tamu hadap laptop tercinta nie...

Benda yang tak leh lawan adalah....

Mengajar dalam waktu puasa nie...

Penatnye berdabel...

Satu lagi JK yang menimpa diri...

Nape la susah sangat nak wat keputusan kan?..

Doa da banyak doa..tapi still tak jumpe jawapan...

Ya Allah bantulah hambaMu ini...

Tenangkan jiwa hambaMu ini......

Apa la yang aku bebel kan...

Nnt taip panjang2, tak paham la org yg baca..

Tu je..adios...

Wassalam

p/s: Sbb tu kita diwajibkan berdoa dan tidak putus asa dalam meminta daripadaNya... Sesungguhnya doa aku akan di jawab oleh Allah...aminnnnnn

No comments:

Post a Comment