Wednesday, August 3, 2011

JCG oh JCG

Assalammualaikum.....

entri ari ni wat aku emo tak best...

nak tau nape?..

evo JCG aku wat hal...

sedangkan ari tu baru je service..

air dalam tangki kering n membuatkan temperature naik sampai takat merah...

sib baik adik lelaki aku ada..

dia bukak bonet n tgk berasap enjin kete aku..

sedey siot tgk kete tu..

da la evo tu bawak aku ke sana ke mari....

opps lupa plak aku panggil dia evo...

sbb anak murid aku la...

dia yang gelarkan evo JCG...

depa cakap aku bawak laju mcm bawak evo sedangkan proton kete kebal je..

kete tak penting, yang penting camne pemanduan n penjagaan kete tu...

tul tak?...

skrg ni masih lagi sedey sbb takut sok tak leh gerak je....

arap2 sok evo aku kembali normal sebagaimana nama aku NOORMALiza...

k la nak g solat terawih..

adios...

wassalam..

p/s: tak sangka aku da bawak evo aku tu sethn....stat aku ngajar kat SMK Puteri Wangsa sampai la skrg ni....mmg bagus tul evo aku tu....Evo, ku sayang kamu!...

No comments:

Post a Comment