Wednesday, August 10, 2011

Lupa...lupa dan lupa

Assalammualaikum....

ciannye blog aku nie...

teabai ngan tuannye.....

maaf ye blog ku yang disayangi...

sesungguhnye bz cket minggu ni ngan abiskan latih tubi dak tingkatan 3...

pastu plak ngan biasiswa...

ari Selasa (9 Ogos 2011), aku terkejar sana terkejar cnie...

nak tau nape?..

handle dak2 dapat biasiswa..

memula arahan begini pastu begitu...

nak tak nak kene betulkan la info yang pertama yang salah tu...

yang kelakar nye bile Cikgu Hafiz cakap..

"Noor, mu ni tak puasa ke?...Gagah je!"

aku pon cakap, "Cikgu, Noor puasa la.."

Gagah tu fizikal je tapi yang dalaman ni penat tak tau nak cakap apa la...

penat mmg penat dari satu tingkat ke satu tingkat 

pastu dak2 jumpe aku n aku kene explain semula...

tapi nak merungut tak leh sbb........

"SAYA MENURUT PERINTAH"...

bonus da umum, so kene la wat keje lebey...

tak leh nak bising2...hehehe...

minggu ni plak (13 Ogos 2011), stat percubaan PMR...

kene la buat keje mcm2...

tak pe, ni la pengalaman yang paling best..

walaupon penat tapi keje sebagai cikgu mmg best...

akan ku GAGAHkan diri aku sampai umur 56 tahun....

aminnnnnnnnnnnn...

k la tu je...

adios....

wassalam..

p/s: sok aku berbuka puasa ngan anak murid aku....first time ni berbuka ngan anak murid....hehehe

No comments:

Post a Comment