Monday, August 15, 2011

Nape ye?... :-(

Assalammualaikum n selamat pagi semua...

Aku sebenarnye gembira plus sedey..

gembira bile "imbuhan" dari kerajaan 

DAN...

kelas tuk aku ngajar makin ringan...

just fokus tuk tingkatan 4 je...

anak2 aku tingkatan 3 bersedia tuk hadapi PMR pada bln 10 nnt...

yang sedey plak..huk huk huk..

nape ek bile dia suka kita, dia cari kita...

dia suka kita, dia col kita...

dia suka kita, dia keep mesej kita...

tapi....

bile da suam suam kuku...

tuk balas satu mesej pon payah...

mcm tak wujud je aku nie...

adakah sejarah berulang kembali?..

ni la yang aku tak suka...

menci menci...

tak pe...bak kata Kak Rozila...

hidup hanya sementara...

maka penuhkan ngan benda yang indah...

yang tak best, tolak tepi la...

aku just harap Allah akan membantu aku...

Allah sentiasa membantu aku..insan yang lemah ini...

aminnnnnnnn...

tu je kot bebelan aku tuk ari ni...

adios..

wassalam

p/s: meja aku semakin bersepah..tak tau bile nak kemas semua benda nie...minggu depan kot bile semua da settle...mudah2an...aminnnnnnn

No comments:

Post a Comment