Friday, September 11, 2009

Assignment oh assignment...

Jam pukul 5.26 pagi..aku masih wat keje sekolah dan masyarakat. Banyak kene adjust nie tapi aku kene wat gak sbb dah nak kene anto kan.. Tu ah sapa suruh wat keje last minit, kan dah kelam kabut..huhuhu... Tadi aku baru lepas sahur ngan si Fiza. Dia cam biasalah dah makan terus tido. Jap lagi dia bangun tuk sahur lak. Aku??..seperti yang dikatakan tadi, masih buat assignment nie.... Gambate!.. Tapi aku berterima kasih la kat kawan aku Kay dak Ramunia sbb tolong aku camner nak buat assignment nie. Agak renyah gak sbb bnyk benda nak kene buat tapi bile dah siap key in data, segalanyer berjalan dengan lancar. Ari ahad aku nak fokus kat assignment individual aku n aku nak pastikan siap ngan cemerlang..cewah....hehehehe
Akhirnya pukul 6 pagi siap la assignment aku..YATTA!...I did it!.. Dalam kul 10 pagi, aku kene g bilik eza tuk wat analisis lak pastu anto ke Pija ngan Fiza tuk bahagian cadangan ngan kesimpulan. Penat gak mata ni ngadap komputer. Mmg penat sbb aku key in semula data soal selidik nie. Tapi aku belajar sesuatu dari assignment nie iaitu JANGAN MENGALAH..
Masa tuk aku tido sudah sampai...kene kejut Fiza solat subuh nie...
Bersambung lagi..adios

No comments:

Post a Comment