Tuesday, September 8, 2009

Penyakit Malas dah TIBA!!!...


YANKUMI

Season 1



Season 2


Season 3

Adoi malas tul nak wat keje. Dah la assignment berlambak tapi nak siapkan mmg malas ya amat. Skrg ni yang tinggal just assignment Sekolah & Masyarakat dengan Pentaksiran Pembelajaran. Tapi tak best gak sbb ada individu assignment. Dah la kene buat 5 portfolio. Mmg pengsan wo sbb aku tak tau nak wat apa.

Dah la 2 ari berturut2, aku tgk cite Gokusen season 1 sampai 3. Mmg best ah cite tu. Tak caye? Aku pon tak caye gak yang aku berjaya tgk cite tu. Ni semua lini punya pasal la sbb jual cd kat aku....hahaha...tapi thanks ek lini sbb bagitau senarai cite yang aku nak beli. Lagipon Gokusen ni pengaruh adik aku yang dok kat UiTM Segamat. Dia la yang bawak anasir yang mempengaruhi idup aku yang tak berapa muda lagi nie...hikhikhik... Tapi aku tak kisah, yang pasti IDUP HANYA SEKALI, SO KITA ENJOY (bak kata Puteri dalam cite Puteri). Enjoy enjoy gak tapi assignment aku ni bila nak siap wei...huwa huwa huwa...

Dah la sok ada test falsafah...aku baca pon idok baca lagi. Kene pulun la malam ni tuk baca falsafah...
Continue tuk rajin lagi..hehehe

No comments:

Post a Comment