Saturday, September 5, 2009

Kalumpang Assignment?..!

Laptop kesayangan kami

Khusyuk wat keje!






Posing time!



Semlm tanggal 5hb September 2009, aku g sekali lagi Sg Kalumpang. Tapi kali ni aku pergi ngan Eza, classmate aku yang agak agak besh..hehehe Kitaorg dah bosan dok kat hutan batu ni, lalu kami pon berpoya-poya kat Kalumpang Resort and Training Center. Kami sampai sana dalam pukul 11 pagi. Ye la assignment berlambak n nak tak nak kene gak siapkan. So, tuk dapatkan feel wat keje..kitaorg pon g sana. Alhamdullillah siap gak keje kami. Tapi yang tak bape best nye, bateri laptop aku flat lak. Cukup2 aje tuk sejam lebey cket tuk wat keje. Aku lak tak pasan bateri aku dah nak kong. So, si Eza la yang buat keje. Aku lak jadi penyibuk antarabangsa..hehehe...


Cukup masa kitaorg siapkan assignment, apa lagi take picture la. Posing sakan beb kami nie. Setiap sudut kami amik. Ada aje yang cam best, take a snap la.Kitaorg siap plan nak bawak dak klas kitaorg yg seramai 45 org tuk BBQ kat cni. Tu pon after raya n dapat elaun. At least, leh la kami berBBQ pastu bayar sorg RM5.00 tuk entrance fee KRTC ni..huhuhu Sian kat kitaorg dah 3 bln tak dapat elaun lagi. Pe lagi tunggu sudah..


Aku dah penat taip nie. Ari ni aku g bilik Eza lagi tuk sambung assignment kedua lak. Arap2 siap la.....
Bersambung lagi.......adios

1 comment:

  1. Make sure ko jd pengarah program g BBQ nanti ek..aku assistant jer..he3

    ReplyDelete