Sunday, September 13, 2009

Finally..........

Akhirnya siap gak assignment aku (kumpulan ngan individu) setelah 3 ari berhempas pulas. Semlm setelah siap wat assignment ngan Eza, aku balik rumah terus tido. Badan aku dah tak larat tuk wat assignment individu. Yela ari jumaat tu aku tido kul 6 pagi pastu bangun kul 9 lebey n terus g rumah Eza tapi sebelum tu aku siap2 mandi la..hehehe.. Aku ingatkan minah tu dah mandi, rupanye tak. Dia baru nak mandi n kemas bilik dia..ish ish ish...Aku cam biasa la wat chart ngan edit apa yang patut. Si Eza buat analisis sbb dia kan guru Bahasa Melayu. So, segala ayat yang dia buat mmg besh ar. Aku lak?..just tau main2 excel aje. Setelah kemas kini kan apa yang patut kat graf tu n transfer kat Eza, aku tunggu data dari dia lak sbb nak edit n bagi kat Fiza ngan Pija. Si Lini lak wat assignment Pentaksiran Pembelajaran. Sian lak kat dia wat sorg2 assigment tu. Tapi nak wat camne, keje mesti diteruskan..chaiyok chaiyok!....
Tugasan individu pun aku dah siapkan. Dari kul 11 pg sampai la kul 10 mlm tadi. Naik berpeluh gak siapkan portfolio nie. Tapi cam biasalah..hehehe..cam tak paham lak... Si kecik n ckin balik kul 8 tadi. Si kecik g dating kat KLCC n Ckin lak g Damansara. Berjalan aje mereka tu..ish ish ish...
Mlm ni aku nak tido ngan aman n damainye....sok ada klas pagi lak pastu klas ptg n malam..sok aje la aku print assignment aku ni kat si Eza.
Bersambung lagi..adiosa....Gambate!

No comments:

Post a Comment