Thursday, September 10, 2009

Tido?..cam tak aje....

Akhirnya jam menunjukkan pukul 4.11 pagi..aku baru aje insert butiran soal selidik. Naik berpinar mata aku tgk benda alah nie. Nasib baik pukul 1 lebey tadi aku dah sahur ngan Fiza housemate merangkap roomate aku. Siap benda ni, aku nak tido la. Nnt kul 6.30 am bangun tuk subuh lak. Aku pasti dapat siapkan assignment kumpulan ni walaupun assignment individu tak siap lagi...huwa huwa huwa....
Aku kene bersemangat ni tuk wat assignment individu yang 5 tugasan tu. Naik pening gak cari isi dan idea tuk assignment tu. Kalo la klas dapat buat ari senin malam, nampak nye ari kamis aku dah gerak ke shah alam atau kajang rumah makcik aku tuk tido sana. Nnt pagi jumaat tu, aku just gerak dari sana tuk g bukit jalil aje. Tak yah la aku susahkan si yati ngan eza tuk anto aku pagi2 jumaat tu. Sian kat depa nak bangun pagi2 semata2 tuk anto aku... Tapi kalo klas tetap buat ari kamis, nampaknya si Yati ngan Eza kene anto aku g komuter gak. Aku dah check jadual komuter. Kalo gerak dari cni kul 6.45 pagi, kemungkinan besar aku akan sampai kat bukit jalil dalam pukul 9.30 pagi. Leh aku relax la cket. Tak la aku berlari2 kalo dah terlambat naik komuter walaupon sedia aku tau yang komuter tu mmg lambat ya amat.
Nampak nya aku dah lari tajuk nie....Assignment aku Sekolah dan Masyarakat tugasan kumpulan hampir siap. Level 1 ngan 2 dah siap. Skrg ni Level 3 lak iaitu analisis data. Aku dah wat setgh jalan iaitu insert dalam excel just nak cari percentage aje tuk tiap soalan tu. Pastu kami analisis la tugasan kami ini. Tuk bahagian cadangan ngan kesimpulan, aku serahkan pada pija tuk teruskan. Setelah itu, siaplah assignment aku....Arap2 ari sabtu leh siap tuk kumpulan sbb ari ahad aku nak fokus tuk individu lak.
Ada lagi satu assignment iaitu pentaksiran pembelajaran. Si Lini dah buat separuh jalan. Lagi cket aje nak siap. Kalo siap, kami dah leh anto assignment tu ari rabu. Akhirnya siap segala assignment. Just tinggal assignment Mr Wong aje..sib baik anto lambat..hehehehe...
K la nak tido...bersambung lagi.....adiosa

No comments:

Post a Comment