Tuesday, October 18, 2011

Masa sibuk ku bermula...

Assalammualaikum...

Masa sibuk ku sudah bermula..
Satu kursus ke satu kursus aku kene hadiri...
Bagus gak g kursus ni..
at least aku dapat cantikkan borang SKT aku..
plus ilangkan cket perasaan semak kat pala otak ngan ati nie...

19hb Oktober, ada kursus penandaan BM Tingkatan 4 kat SMK Bandar Seri Alam
20hb Oktober , kursus Tatabahasa di SMK Bandar Seri Alam..
21hb plak, kursus kat Danga City Mall...kursus abiskan duit..kihkih..

22hb, kul 8 sampai kul 10 ada Meeting Panitia...
kul 12 tgh hari, aku ngan famili gerak ke Kajang..
insyaAllah kalo cuaca ok, kami akan singgah di Zoo Melaka..
tu pon atas permintaan adik aku yang nak konvo..

23hb, kul 7 da gerak ke Genting Kota Keriangan...
insyaAllah dalam kul 5 kami turun ar..
tak mo lama2 kat atas sana sbb bnyk lagi tempat nak g..
mgkn akan singgah IKEA...
aku asik cite pasal IKEA...
adik2 aku tak penah singgah, maka kami akan singgah ke sana..

24hb tgh hari, akan gerak ke Shah Alam..
tuk adik ku yang tersayang konvo..
pasni tak tau bile akan masuk UiTM..
sbb adik aku da tak de yg sambung belajar...

abis konvo, mak abah n adikku balik ke JB..
aku?..
akan meneruskan perjalanan ke CAMERON!..
best tul!..
ni la dikatakan cuti2 malaysia...
yahooooooo....

aku guru yang ceria n riang..
akan teruskan kehidupanku ngan riangnyeerrrrrrrr
tu je kot coretan ati ku...

wassalam...

p/s: kesibukkan keje membuatkan aku tak pkkan masalah yang melanda walaupun tak siapa tau apa yang di atiku rasakan... keje oh keje, mai datang kat cheq. :-)

No comments:

Post a Comment