Thursday, October 13, 2011

Penghujung kisah kami...

Assalammualaikum...

Jiwaku semakin tenang...
kerana..
kawan2, keluarga yang selalu di samping ku..
memberikan..
semangat tuk teruskan kehidupan..
nasihat yang berguna..
menjadi tulang belakangku disaat ku jatuh..

aku mengerti di antara realiti dan mimpi..
tidak semua apa yang kita nak pasti dapat..
tetapi..
andai kita berusaha untuk mendapatkan..
dengan izin Allah..
pasti dapat...

sekarang..
aku membiarkan masa yang menentukan segalanya...
aku mengikut sahaja apa yang telah ditetapkan..
andai itu suratan yang Allah telah berikan padaku...
aku bersyukur kerana..
Allah menyayangi ku...

aku menganggap..
segala apa yang berlaku adalah detik indah..
yang tidak dapat aku di cari di mana-mana....
walaupun di dalam novel nukilan manusia..
sesungguhnye novel nukilan Allah adalah yang terhebat..
novel nukilan manusia mempunyai pengakhiran yang indah..
aku pasti..
kisah cinta aku nukilan Allah pasti berakhir dengan indah...

teringat cerita "Ketika Cinta Bertasbih"..
mmg best tu cite tu..
pertemuan yang hanya 5 minit membuahkan rasa cinta di hati mereka..
aku harap kisah cinta aku seperti mereka..
aminn...

sekian..

p/s: kehidupan ini sesungguhnya satu misteri.. Hanya Allah yang Maha Mengetahui apa yang berlaku.

No comments:

Post a Comment